Even voorstellen: Dominique

“Ik ben Dominique, de Office Coördinator van Future Learning. Mijn werkdagen bij Future Learning zijn nooit hetzelfde, omdat wij veel verschillende type klanten hebben die ieder in verschillende stadia van onze samenwerking zijn.”

Een veelzijdige functie!

“Ik fungeer ook als rechterhand van onze CEO, Joke van Cappelle, alles waar Joke assistentie bij nodig heeft, voer ik uit. Van inboeken van afspraken, mailcontact met klanten tot nalezen van contracten en het maken van vertalingen. Als wij klantafspraken of evenementen hebben, dan reizen we samen door het land en daarbuiten.”

Hoe een werkdag eruit ziet

“Omdat ik over het algemeen in de ochtenden werkzaam ben en wel een coördinerende taak heb, begint de dag standaard met een werkoverleg van de stand van zaken van de dag ervoor. Waar staan we en waar werken we vandaag aan en voor de gezelligheid praten ook altijd nog even over hoe het met ons persoonlijk gaat.

Zo waren wij bijvoorbeeld laatst op een bijeenkomst voor de Nederlandse Defensie in Utrecht met betrekking tot samenwerkingen. Het leuke is dat je daar ook weer andere bedrijven ontmoet met hetzelfde doel, maar binnen hun eigen organisatie behoefte hebben aan hetgeen wij aanbieden.

Zo kun je op twee manieren samenwerkingen bewerkstelligen door het bezoeken van evenementen en dat maakt mijn functie erg interessant. Het is erg leerzaam te zien waar bedrijven vastlopen als het gaat om kennisinnovatie en onwijs leuk dat er eigenlijk nooit een hulpvraag is die wij niet kunnen oplossen als het gaat om content ontwikkelen en leermanagement.

Na ons werkoverleg ging ik aan de slag met het intern uitzetten van de acties voor onze experts voor de samenwerking met de Nederlandse Defensie, uploaden van documenten en deadlines invoeren voor wanneer de acties gedaan moeten zijn door onze experts.”

Even pauze…

“We houden even pauze met het team, meestal drinken we dan in onze vergaderruimte gezellig thee. Vaak praten we over wat er op de planning staat voor de komende tijd. Na de thee ga ik aan de slag met de verkregen visitekaartjes en aantekeningen van de andere aanwezigen waarmee zowel Joke als ik hebben gesproken op de bijeenkomst, mogelijk nieuwe klanten!

Ik neem onze aantekeningen mee om zo persoonlijk afgestemde e-mails te sturen, aanbod afgesteld op behoefte. Ik plan in de agenda standaard wanneer ik weer contact opneem mochten we niets hebben vernomen en dan zit de ochtend er al weer op.

Morgen weer een nieuwe dag met online meetings met de Belgische overheid die al klant is en een mogelijk nieuwe klant, vliegtuigbouwer, Lockheed Martin.”