Bender zet zich in voor gemeentes, zorgverzekeraars en aanbieders van zorg of hulpmiddelen. Als kennisleverancier helpt het bedrijf haar klanten bij vraagstukken binnen het sociaal domein. Voor het bedrijf is verbinding hebben met elkaars kennis en vaardigheden heel belangrijk. Hun focus op groei en ontwikkeling zie je terug in vijf kernwaarden: Gelukgedreven, Resultaatgericht, Ondernemend, Energiek en Inlevend. Je herkent ze in hun denken en doen.
Remco van der Zwan is opleidingsadviseur bij Bender en heeft als taak het ontwerpen en implementeren van e-learning. Het bedrijf zocht een gebruiksvriendelijke leeromgeving ter ondersteuning van het leerproces van haar cursisten en docenten. Ook een systeem voor het vereenvoudigen van interne werkprocessen was gewenst. Een klant van Bender beval ILIAS aan.
Remco: “Een klant van ons maakte er met tevredenheid gebruik van. De mogelijkheid om SCORM – pakketten van auteurstools in te kunnen lezen was een voorwaarde. ILIAS voldoet aan de hierboven genoemde wensen. Ook zijn de aanschafkosten laag.”
Het bedrijf heeft een positieve ervaring met ILIAS.
Remco is erg te spreken over Future Learning.
Remco: “Wij zochten een partij die onze leeromgeving kan hosten en die wij bij problemen of ontwikkelingen kunnen raadplegen.” Dit hebben zij gevonden bij Future Learning.
Remco: “We hebben een prettige samenwerking met Future Learning. Het is een innovatie organisatie die meedenkt met de klant. De trainingen die we hebben gevolgd waren kwalitatief sterk met deskundige trainers. Zeer praktijkgericht. Nieuwe kennis pasten we tijdens de training al direct toe.”
Wil je onze experts ontmoeten?
Stuur ons dan vrijblijvend jouw contactgegevens zodat wij je kunnen contacteren om een afspraak te plannen
Liever eerst meer lezen over onze expertsessie?
Klik dan hier.
Wil je meer weten?
Wil je graag meer weten over wat wij voor je kunnen doen? Laat ons dan hier vrijblijvend iets weten.
Bel je ons liever op? Dat kan via +31 165 700 511!
Heb je interesse?
Laat het ons dan volledig vrijblijvend weten.