Servicelevels

Gaat u voor brons, zilver, goud of diamant? Kies een van onze Servicelevel Agreements: een schriftelijke overeenkomst tussen u en ons over de afname en het aanbod van onze diensten en producten.

  • Sint Franciscus Gasthuis: ILIAS SCORM e-learning modules ontwikkelen
    Sint Franciscus Gasthuis: ILIAS SCORM e-learning modules ontwikkelen
  • MCB: Technische kennis verdwijnt niet meer!
    MCB: Technische kennis verdwijnt niet meer!
  • Van den Bosch Transporten: Personeel opleiden in meerdere talen!
    Van den Bosch Transporten: Personeel opleiden in meerdere talen!
  • Festo: Ontwikkelingen delen met leveranciers en klanten!
    Festo: Ontwikkelingen delen met leveranciers en klanten!
  • Baggermaatschappij: Offline leren? Natuurlijk!
    Baggermaatschappij: Offline leren? Natuurlijk!

Binnen een Servicelevel Agreement (SLA) leggen we de afspraken vast die we met u zijn overeengekomen over toegang tot support, over de snelheid waarmee Future Learning bv reageert op een verzoek met betrekking tot de server en infrastructuur.

Let op, een SLA heeft alleen betrekking op de server en infrastructuur, niet op de ILIAS-applicatie. Daarover worden aparte ondersteuningsafspraken gemaakt, met behulp van een strippenkaart.


Wij bieden vier verschillende types SLA:

Bronze
Dit is de standaard servicelevel die wij gratis aan alle klanten aanbieden. Deze dienst geschiedt op basis van best effort. Per maand heeft u ook recht op 20 minuten ondersteuning.

Silver
Binnen dit servicelevel maken we afspraken over onze reactie- en oplostijden en over uptime percentages. Iedere maand heeft u recht op 30 minuten gratis ondersteuning.
Kosten: € 60/maand.

Gold
Onze reactie- en oplostijden liggen hoger dan bij Silver. U heeft recht op 1 uur gratis ondersteuning per maand. Kosten: € 160/maand.

Diamond
Bij dit SLA gelden de hoogst mogelijke reactie- en oplostijden. Bovendien biedt het de mogelijkheid automatisch over te schakelen op een noodsysteem indien noodzakelijk. Iedere maand heeft u recht op 90 minuten gratis ondersteuning. Kosten: € 400/maand. Neemt u gerust contact op voor meer informatie.

Strippenkaart
Bij elk SLA heeft u de mogelijkheid extra consultancy-uren af te nemen op basis van een strippenkaartsysteem.

sla